Tri proizvođača automobila već desetljećima razvijaju i testiraju automobile na vodik, a u osnovanom Vijeću za vodik pridružile su im se i naftne kompanije Shell i Total
U prvoj svjetskoj inicijativi takve vrste Vijeće za vodik osnovano na marginama Svjetskog ekonomskog foruma u Davosu odlučilo je uložiti deset milijardi dolara u razvoj ove tehnologije u automobilima. Vodik je svestran energent s povoljnim svojstvima, jer ne ispušta CO2 u trenutku korištenja, a može igrati važnu ulogu u tranziciji za čisti energetski sustav. Vodikove tehnologije i proizvodi su znatno napredovali tijekom posljednjih godina i sada se uvode na tržište. Vijeće će davati preporuke, nekoliko ključnih dionika poput kreatora politike, poslovnih igrača u tom segmentu i međunarodnih agencija. Tijekom lansiranja, članovi Vijeća za vodik su potvrdili svoju ambiciju da ubrzaju značajna ulaganja u razvoj i komercijalizaciju sektora vodika i ćelija goriva.
Međunarodne tvrtke koje su trenutno uključene su: Air Liquide, Alstom, Anglo American, BMW Group, Daimler, ENGIE, Honda, Hyundai, Kawasaki, Royal Dutch Shell, The Linde Group, Total i Toyota. Na čelu vijeća su dva supredsjedatelja iz različitih područja i sektora koje trenutačno zastupaju Air Liquide i Toyota. Toyota zasad jedina prodaje automobil s pogonom na vodik - Mirai, dok ostale kompanije razvijaju svoje automobile i ostala vozila s ćelijama goriva koje testiraju i u nekim slučajevima iznajmljuju odabranim vozačima ili institucijama već trideset godina. Najveći problem vodika kao goriva za vozila je skladištenje i infrastruktura, odnosno crpke.