Bojkot velikih oglašivača svakako je dobio odjek u javnosti i negativno se odrazio na Facebookovu bilancu, ali njegov će utjecaj biti ograničenog dosega
Više velikih digitalnih oglašivača najavilo je kako će tijekom srpnja povući svoje oglase s Facebooka kako bi upozorili na to da u najvećoj društvenoj mreži svijeta ne čine dovoljno u suzbijanju govora mržnje.
Vrijednost Facebookove dionice nakon toga pala je osam posto, a s time je nestalo i sedam milijardi američkih dolara (potencijalnog) osobnog bogatstva glavnog izvršnog direktora Marka Zuckerberga.
Oglašivački bojkot potaknuo je direktore u Facebooku na slanje memoranduma oglašivačima u kojem su obećali uvođenje vanjskog nadzora i kontrole za njihove sigurnosne alate i prakse.
Također, najavili su kako će početi označavati objave političara koje krše njihova pravila ponašanja, ali su dovoljno relevantne kako ih se ne bi uklonilo s Facebooka.
Bojkot velikih oglašivača svakako je dobio odjek u javnosti i negativno se odrazio na Facebookovu bilancu, ali njegov će utjecaj biti ograničenog dosega i pitanje je da li je pokrenut kako bi se oglašivači prikazali u boljem svjetlu.
Naime, Facebook većinu prihoda ostvaruje naplaćujući oglase manjim tvrtkama, kojima je puno teže odreći se tog kanala komunikacije s potencijalnim kupcima i korisnicima.
Pridruže li se bojkotu riskiraju gubitak i do 80 posto mjesečnog prihoda, prema procjeni Devina Whitakera, direktora u agenciji Good Moose. Također, nemali broj oglašivača ionako troši manje tijekom ljetnih mjeseci i izborne godine jer su to razdoblja kad potrošnja usporava, piše Business Insider.