Velik broj naručenih iPada prije početka prodaje ponukao je velike televizijske kuće da prilagode svoje sadržaje novom Appleovom proizvodu
Prodaja iPada samo što nije počela pa se za taj trenutak pripremaju i američke televizijske kuće, točnije njihovi video servisi. Vjerojatno je da će sljedećih nekoliko mjeseci velik broj korisnika pristupati internetskim stranicama i servisima s iPada te su zbog toga televizijske kuće ABC i CBS odlučile svoj sadržaj prilagoditi novoj platformi.
ABC će svoj video materijal ponuditi putem aplikacije za iPad, a CBS će prilagoditi svoje stranice (HTML5) da može ponuditi svoje serije posjetiteljima kroz preglednik bez korištenja Flasha. Te televizijske kuće nude svoje proizvode besplatno online uz određenu količinu reklama. Na isti način svoj sadržaj nudi i NBC, ali još nije objavio kako se planira prilagoditi iPadu. Vjerujemo da je to samo pitanje vremena s obzirom na najave konkurencije. Čini se da nedostatak podrške za Flash neće smetati iPadu u tolikoj mjeri, jer su mnogi spremni prilagoditi svoje sadržaje novoj platformi.