Iako je prošlo tek nešto više od jednog dana otkad su uvedeni u uporabu, dojma smo kako su novi emotikoni odlično krenuli te kako će biti dobro prihvaćeni
Facebook je napokon proširio dijapazon za izražavanje osjećaja vezanih uz sadržaje objavljene na najvećoj svjetskoj društvenoj mreži.
Kao što vjerojatno znate, planetarno poznatom Likeu dodali su pet novih emotikona - Love, Haha, Wow, Sad i Angry - kako bi mogli naznačiti da nam se nešto sviđa, smiješno nam je, ushićuje nas te nas čini tužnim ili ljutitim.
Iako je prošlo tek nešto više od jednog dana otkad su uvedeni u uporabu, dojma smo kako su novi emotikoni odlično krenuli te kako će biti dobro prihvaćeni. Vjerojatno neće nikad dosegnuti razinu prepoznatljivosti i slave koju ima Like, ali da će izboriti svoje mjesto pod suncem - to se čini izvjesnim.
Očekivano, za njima su ponajviše posegnuli korisnici upućeniji u društvene mreže, poput novinara, djelatnika marketinških agencija, zaljubljenika u tehnologiju i tome slično.
Neke je zabrinulo (hinjeno ili stvarno) to što je metrika za mjerenje interakcije s korisnicima postala složenijom za praćenje i interpretaciju. Pojavila su se pitanja gdje je dugme za Dislike (što korisnici već godinama traže, a Facebook uporno odbija uvesti), ali i za Meh (nja, nije mi baš nešto).
Čak i kod naprednijih korisnika novi emotikoni čine vrlo mali udio ukupnih reakcija, što je i očekivano. Recimo, na objavu šefa FacebookaMarka Zuckerberga o uvođenju Reactionsa stiglo je (u trenutku pripreme ovog teksta) 1,4 milijuna reakcija, od čega je 140 tisuća Love, a nešto više od 98 tisuća Wow
Koliko smo tijekom ovog kratkog razdoblja uspjeli vidjeti, svih šest Reactionsa se koristi, s time da prednjače Love, Wow i Angry.
Čini se kako ih u inozemstvu koriste u većoj mjeri nego kod nas, što bi bilo u skladu s uobičajenim blagim zaostajanjem domaće publike kad su novotarije u pitanju.
Čuli smo i prigovore vlasnika Windows Phonea kako ne mogu vidjeti nove emotikone na svojim uređajima.
Mada su u pogonu vrlo kratko, novi Facebookovi emotikoni već su se našli u reklami (za Chevy):
Iz Oatmeala je stigao prijedlog za čitav novi set:
A netko je dodao i zbunjenog Vincenta Vegu iz filma Pulp Fiction. Slutimo kako je to tek početak...