Usluga poznate društvene mreže pokazala se uspješnom u SAD-u, što znači da je vrijeme za pokrivanje više teritorija
Nakon pokretanja usluge za poslodavce i posloprimce na sjevernoameričkim teritoru prošle godine, Facebook se odlučio proširiti na još 40 zemalja.
Premda ovaj potez zvuči kao ulaz u teritorij Linkedina, Facebookov fokus je malo drukčiji Društvena mreža planira operirati na lokalnoj razini te što je najvažnije - u obzir uzimati kandidate koji već koriste Facebook.
Facebook objašnjava: 'Lokalni poduzetnici ojačavaju naše zajednice te nude preko 60 posto novih poslova. U online anketi koju je objavio Morning Consult, jedan od četiri stanovnika SAD-a kaže da su novi posao tražili pomoću Facebooka.'
Veliki potencijal
Beneficije reklamiranja otvorenog radnog mjesta na Facebooku su prilično intrigirajuće - društvena mreža je jedna od najpopularnijih na svijetu, a posjećuje ju više od dvije milijarde ljudi mjesečno. Linkedin više cilja na poslovnjake i razvoj karijere, Facebook traži nešto između - poduzetnike koji traže lokalne ljude koji bi imali specijalizirane vještine koje možda ne spadaju u životopis koji biste stavili u Linkedin.
Poslovi koje nudi Facebook nisu baš nešto što biste stavili na Linkedin (prodavač u lokalnoj radnji, djelatnik na bungieju itd.), no to društvenoj mreži zapravo ide u prilog. Kako bi pomogla poslodavcima i posloprimcima, društvena mreža izdala je dva videa.
Kada bismo ovu uslugu mogli očekivati u Hrvatskoj?
Prema svemu sudeći, ne baš skoro. Premda poveznica na Facebook Jobs pristojno nalaže da bismo poslove u Hrvatskoj mogli pretraživati prije nego što mislimo, nekako smo skeptični oko cijele ideje. Službena stranica koja promovira uslugu nema popis novih država, što znači da smo, ako ćemo imati sreće, planirani za drugi ili čak treći val ekspanzije.