Id Software, čini se, mnogo je toga naučio iz lekcije zvane Rage od prije nekoliko godina pa će igračima na PC-u omogućiti detaljne grafičke postavke
Mnogi među vama sigurno će se sjetiti fijaska zvanog 'lansiranje Ragea na tržište' od prije nekoliko godina. Na konzolama je sve bilo donekle u redu, no igra se na PC-ju grafički raspadala. Čak i nakon brojnih patcheva teksture su bile mutne, učitavanje misija predugo, a igrači su prepušteni minimalnim mogućnostima podešavanja grafičkih postavki.
No to će se promijeniti s novim Doomom. Naime, nakon završenog beta testiranja koje nije naišlo na previše pozitivne dojmove, iz Ida poručuju da ubrzano rade na ispravkama te kako su mnogo vremena i energije posvetili isključivo verziji za PC.
U finalnoj će verziji tako biti ukinuto ograničenje za broj sličica u sekundi, a omogućena podrška za korištenje više monitora istovremeno. A ovu su pak svi vizualni segmenti koji će se moći podešavati:
Manually Lock Framerate
Lights Quality
Chromatic Aberration Toggle
Shading Quality
Post Process Quality
Particles Quality
Game F/X Quality
Decal Quality
Directional Occlusion
Reflections Quality
Depth of Field Toggle
Decal / Texture Filtering
Motion Blur Quality / Toggle
Sharpening Amount
Lens Flare Toggle
Lens Dirt Toggle
Texture Atlas Size
Show Performance Metrics
Resolution Scaling
UI Opacity
Film Grain
Rendering Mode
FOV Slider
Simple Reticle
Show First-person Hands Toggle
Use Compute Shaders
Vsync
Nakon što se igra pojavi na tržištu, Id će se posvetiti dodatnoj optimizaciji igre, posebno za sve one koji će igru željeti zaigrati na nešto slabijim/starijim konfiguracijama.
Doom, kao što vjerojatno i znate, na police trgovina i online servise stiže 13. svibnja na PC, Xbox One i PlayStation 4.