Na spomen Ferrarijevih sportskih uspjeha većina će pomisliti na Formulu 1, no talijanski proizvođač snova do 70-ih godina prošlog stoljeća bio je tvornički itekako aktivan i u drugim disciplinama
Njihov bolid 312PB,primjerice, osvojio je sve što se osvojiti dalo osim 24 sata Le Mansa.Talijani su, naime, imali sumnje u pouzdanost na duže staze.
Ovaformula 1 preobučena u karoseriju automobila grupe 5 koristila secentralno smještenim flat-12 motorom s cilindrima postavljenim pod kutod 180°.
Rezultat rada ovog mehaničkog dragulja su dojmljiveperformanse, no i ono što će raspametiti entuzijaste - furiozan zvukkakav se gotovo nikad ne čuje, a i kakav ćemo, obzirom na razvoj automobilske industrije, čuti još rjeđe.
Amerikanac Steven Read ponosni je vlasnik jednog od posljednjih prototipnih primjeraka Ferrarija312PB, a kako električni automobili nikad, ikad, pa ni onda neće zvučati, možete saznati u Petroliciousovom prilogu koji donosimo u nastavku.
Pojačajte glasnoću i uživajte.