NIJE DUGO TREBALO

Eto domaćeg alata za mamce za pokemone

24.07.2016 u 11:01

Bionic
Reading

U agenciji Degordian napravili su platformu za razmjenu marketinških ideja vezanih uz Pokemon Go, kao i aplikaciju kojom prijatelje možete obavijestiti gdje je postavljen mamac za pokemone

Kako bi potaknuli brandove na korištenje igre Pokemon Go za promociju svojih proizvoda i usluga, u Degordianu su pokrenuli stranicu degordian.com/pokemon i projekt Go For It. Na toj stranici posjetitelji mogu pronaći ideje vezane uz samu igru, pomoću kojih korisnicima mogu približiti svoj brandove.

Cilj projekta Go For It je stvaranje što veće baze ideja za Pokemon Go aktivacije koje će svatko moći koristiti za promociju vlastitog branda, bez ikakve naknade.

Tomislav Grubišić, glavni izvršni direktor Degordiana, kaže kako ovim projektom žele napraviti nešto od čega će svi imati koristi. 'Poanta igre Pokemon Go je međusobno druženje igrača dok u stvarnom svijetu hvataju pokemone i to smo na neki način htjeli prenijeti u projekt Go For It. Dok igrači s jedne strane zajedno hvataju pokemone, kompanije sad mogu zajedno raditi na razvoju raznih ideja kojima će se povezati s korisnicima', pojasnio je Grubišić.


Osim što na stranici projekta Go For It mogu vidjeti ideje drugih korisnika, svi posjetitelji mogu i sami dodavati nove ideje za aktivacije. Na ovaj način brandovi mogu međusobno razmjenjivati ideje i dijeliti iskustva.

Uz web stranicu, Degordianov tim je napravio i aplikacijuLureFinder , koja korisnicima omogućava da međusobno dijele obavijesti o mjestima na kojima su postavljeni moduli za mamce - posebni predmeti zbog kojih se unutar igre stvaraju velike količine pokemona.

Kako je jedan od glavnih ciljeva igrača hvatanje što više pokemona, postavljanje lure modula jedan je od najefikasnijih načina na koji brandovi mogu privući korisnike, tvrde u Degordianu, a aplikacija sredstvo kojom ih mogu obavijestiti o točnom mjestu na koje su postavili spomenuti modul.