Tehničko veleučilište u Zagrebu (TVZ) priredilo je i objavilo hrvatsko izdanje knjige 'Tehnološko poduzetništvo'. Uredio ga je viši predavač TVZ-a Sergej Lugović
TVZ je izdavač, a knjigu su napisali profesori Tom Byers (Stanford), Richard Dorf (University of California Davis, IEEE life fellow) i Andrew J. Nelson (University of Oregon’s Lundquist College of Business).
Tehnološko poduzetništvo je relativno nova disciplina koja se temelji na radikalnoj inovaciji te ima globalni odjek i utjecaj. Od klasičnog poduzetništva različitim ga čini veliki intenzitet promjena, kako u okruženju, tako i u samoj tvrtki.
'Ekonomičnije je i brže naučiti inžinjera da prodaje proizvod koji je kreirao nego ekonomista da bude inžinjer i kreira tehnološki proizvod. S obzirom na trenutnu ekonomsku situaciju potreban je kraći put, a ovaj pristup je jedan od tih', naglasio je urednik izdanja Lugović.
Osnovne smjernice koje predlaže Europska unija su poticati poduzetništvo kreiranjem jedinstvenog digitalnog tržišta te razvojem tehnologija koje adresiraju internet budućnosti, s posebnim fokusom na internet stvari.
TVZ kao politehnički studij već godinama obrazuje inženjere koji znaju proizvesti digitalni ili tehnološki proizvod ili uslugu te su prisutni na tržištu. Proširenje obrazovanja na digitalno poduzetništvo logična je nadogradnja na postojeći program, koji ima zadaću osposobiti inženjere da budu kompetentni i u poduzetničkim disciplinama.