Kad u svojoj bazi imate klijente poput Adidasa, AEG-a, BMW-a, Boscha, Camela, Chryslera, Condé Nasta, Deutsche Telekoma, eBaya, FC Bayern Münchena, Unicredita, Loewea, Microsofta, Opela, Red Bull Media Housea, Sonya, Swarovskog, Swatcha, Toshibe, UEFA-e, Volkswagena, Welle ili Winstona, onda ste vrlo vjerojatno faca u poslovnom svijetu
Baš kao i digitalni strateg Evangelos Papathanassiou koji je s navedenim kompanijama surađivao tijekom svoje dugogodišnje karijere. Živi i radi u Berlinu gdje je suvlasnik konzultantske tvrtke Mataracan specijalizirane za digitalne aspekte sportskog marketinga, CRM ili upravljanje bazom klijenata i za sportska sponzorstva. A o CRM-u predaje i na Sveučilištu u Berlinu.
Naime, Papathanassiou stiže na konferenciju Digital Shapers koja će se održati u Zagrebu 30. studenog gdje će govoriti o megatrendovima u području eksponencijalne tehnologije. Tom će se prilikom osvrnuti i na današnje izazove u digitalnom izdavaštvu i objasniti nove tehnološke utjecaje na taj rastući biznis.
Onaj tko će prisustvovati tom predavanju sigurno će dobiti novu perspektivu za budućnost digitalije. A dva desetljeća iskustva u digitalnom poslovanju daju mu potreban kredibilitet da o tome govori.
'Naša je glavna struka digitalizacija svijeta, posebno gospodarski procesi, poslovna mehanika, distribucija sadržaja i metoda komunikacije. Pomagao sam kompanijama da shvate nove poslovne procese i prilagode se digitaliziranom svijetu i to puno prije nego smo izumili pojam digitalna transformacija. Posljednjih godina sam ipak više specijaliziran za medije, sportske i potrošačke proizvode. Rekao bih da moj rad odlikuju ove tri stvari: prihvaćam promjene, imam hrabrosti nazvati stvari pravim imenom i ne uljepšavati situaciju, a tehnologiju radije doživljavam kao prijatelja, nego kao potencijalnu prijetnju', kaže Papathanassiou. On je studirao komunikacije, psihologiju i marketing, a karijeru započeo u oglašivačkoj agenciji U5 GmbH gdje je brzo postao odgovoran za velikog klijenta – BMW.
Danas često u svojim javnim nastupima i predavanjima ističe kako se potrošači moraju identificirati s brendom jer su i oni postali vrlo važni u produkciji i distribuciji poruka koje određeni brend želi komunicirati. Upravo u tome digtalni svijet, društvene mreže, pametni telefoni i slično, ima veliku važnost. Utjecaj klasičnih kampanja pada.
'Korisnici se žele povezati s brendom. To je ključno. Bilo je važno i prije digitalne ere, ali sada je još važnije. Ignoriranje te činjenice može biti skupa greška za kompaniju', govori poznati konzultant. A dio onoga što zna o digitalnoj transformaciji i digitalizaciji kompanije ili organizacije otkrit će na Digital Shapers konferenciji u Zagrebu.