KONFERENCIJA

Evo što priprema ovogodišnji Zadar DigIT

24.09.2014 u 09:39

Bionic
Reading

Tijekom dvodnevne konferencije više domaćih i inozemnih predavača podijelit će znanja i iskustva vezana uz korištenje informatičkih tehnologija u turizmu

Konferencija je namijenjena svim stručnjacima koji se bave digitalnim marketingom i turizmom te poduzetnicima u turizmu.

Gianluca Laterza iz TripAdvisora govorit će o važnosti upravljanja svojim ugledom na toj platformi online. Bartt i Sanne van Poll (Spotted by locals) predstavit će mogućnosti travel blogginga za širenje publike.

Hans Petter Aalmo (Visit Norway) će objasniti na koji način funkcionira i na čemu temelji uspjeh te središnje stranice norveške turističke zajednice, a Zornitza Yovcheva (Augmented reality Lab) govorit će o prilikama koje pruža korištenje proširene stvarnosti.


Domaći predavači ponudit će također vrlo zanimljive podatke i perspektive razvoja poslovanja u uvjetima digitalnog doba. Andrija Frinčić će godine publiku upoznati s mogućnostima digital signagea u ugostiteljstvu.

Mario Frančešević iz agencije Seek and hit predstavit će mogućnosti iz kombiniranog i komplementarnog oglašavanja kroz Google AdWords i Facebook Ads, a Miroslav Varga iz Escape studija objasnit će nam što turisti žele te kako njihovim potrebama odgovoriti online.

Fiktiv studio radio je za Garden Festival vrlo zanimljive digitalne proizvode i mobilne aplikacije koje će ekskluzivno prezentirati DigIT publici, a Rujana Ljubić predstavit će platformu Homeexchange kao primjer inovativnog poduzetništva u turizmu.

Bit će predstavljena i dva hrvatska startupa - Hitlist te Rentlio. Hitlist je mobilna aplikacija koja korisnicima na osnovu njegovih preferencija traži i nudi najpovoljnije turističke pakete iz cijelog svijeta, a Rentlio proizvod koji malim i srednjim iznajmljivačima nudi set digitalnih alata za uspješno upravljanje i komunikaciju s gostima.

Više:Zadar DigIT