DIGITAL SIGNAGE

Evo što Toshiba sprema za digitalno oglašavanje

09.02.2015 u 09:31

Bionic
Reading

Toshiba Europe na sajmu 'Integrated Systems Europe (ISE) 2015' izlaže proširenu gamu rješenja za profesionalno digitalno oglašavanje (eng. digital signage). Dodatno su proširili ponudu ekranima i softverom

Prateći zahtjeve tržišta i povećanu potražnju za modelima koji rade 16 sati na dan, sedam dana u tjednu, Toshiba je u Europi krajem 2014. godine predstavila svoju prvu gamu 16/7 uređaja - seriju TD-E.

Tijekom sajma ISE 2015 najavit će niz novosti u ponudi profesionalnih rješenja za digitalno oglašavanje: nove generacije videozidova i profesionalnih ekrana za digitalno oglašavanje namijenjenih tvrtkama svih veličina.

Dodatak u obliku softvera za digitalno oglašavanje koji pojednostavljuje postavljanje i upravljanje ekranima bit će prikazan i spreman za predstavljanje kasnije ove godine.


U kombinaciji s kompatibilnim ekranima, ovaj novi softver omogućuje i upravljanje sadržajem i planiranje prikazivanja, nudeći cjelovito rješenje za male i srednje velike tvrtke.

Uz rast raspona profesionalnih signage rješenja i poslovanja, na sajmu ISE 2015 Toshiba će biti prisutna s još većim izložbenim prostorom, zajedno s nizom novih i postojećih proizvoda prikladnih za sve poslovne djelatnosti.

Na središnjem mjestu izložbenog prostora bit će postavljen videozid s prikazom izvornog 8K sadržaja - sačinjenog od 16 Full HD ekrana Toshibinih trenutnih modela. Također, bit će izloženi i ekrani za videozid s ultratankim rubom koji će prikazivati izvorni 4K videosadržaj, novi modeli za profesionalno digitalno oglašavanje te multi-screen područje s kombinacijom različitih ekrana postavljenih vodoravno i okomito.

Toshiba će gamu rješenja za profesionalno digitalno oglašavanje izložiti u raznim scenarijima specifičnim za pojedine industrije. Za sektor maloprodaje, a posebno brendove visoke mode,

Toshiba će prvi put u Europi predstaviti koncept rješenja virtualnog isprobavanja odjeće, koji korisniku omogućuje da virtualno isproba odjeću - bez obzira je li dućan otvoren ili zatvoren.

Također, bit će prikazan i stolić za kavu otporan na prolijevanje tekućine, s podrškom za dodirnu tehnologiju, kao rješenje za informiranje i zabavu klijenata i gostiju za vrijeme provedeno u čekaonici ili na recepciji.

Ostale novosti uključuju jednostavne scenarije digitalnog oglašavanja i usluga.