Čini se da su u platformi otkrili kako mogu zagorčati život programerima koji razvijaju alate pomoću kojih blokirate prikaz oglasa. Testira se, naime, serversko ubacivanje reklama izravno u video sadržaj
Programeri koji rade na razvoju grupno financiranog alata za blokiranje oglasa navodno su uočili dokaze YouTubeovih nastojanja da oteža posao njima i drugima koji se time bave.
Ekipa iz SponsorBlocka je objavila na X-u kako bi YouTube mogao otežati blokiranje oglasa na strani web poslužitelja. Kreatori sadržaja to nazivaju 'ubacivanjem' jer su takvi oglasi dio video streama umjesto zasebne cjeline.
To predstavlja problem zato što programi za blokiranje preuzimaju podatke o oglasu kroz prekid veze između njega i videa koji se emitira. Detaljniji tehnički opis možete naći na GitHubu.
Ovo ne znači nužno kraj blokiranja oglasa, ali bi ga moglo otežati. YouTube, čini se, već testira novi pristup s određenom razinom uspjeha.
Taj je servis već dulje vrijeme u ratu s tvorcima alata za blokiranje oglasa. Prijetili su zabranom korištenja nakon tri opomene, navodno slali e-poštu s upozorenjima, pa čak i najavljivali uskraćivanje pristupa API-ju, piše Android Central.