Želite da Google voli vašu web stranicu i prikazuje ju drugima često? Izbjegnite ove propuste pri stvaranju sadržaja!
1) Ne ignorirajte sadržaj
Mislite kako vam ulaganje u sadržaj na webu ne treba, da je dovoljno kopirati tekstove koje ste koristili u tiskanim materijalima ili na webu imati samo osnovne podatke i kontakt? Krivo.
2) Izbjegavajte neoriginalni sadržaj
Kopiranje tuđeg sadržaja, uz navođenje linkova, čini se kao zgodan prečac na napunite svoj web, međutim Google je pametan i zna prepoznati duplicirani sadržaj. A tako i poručujete da nemate ništa originalno i zanimljivo reći.
3) Ne stvarajte sadržaj bez analize (i plana)
Proučite ključne riječi koje posjetitelji guglaju kad dolaze na vaš web, istražite što zanima vaše kupce i ponudite im baš taj sadržaj.
4) Nemojte preoptimizirati sadržaj
Nije dobro ni kad nakrcate tekstove ključnim riječima kako bi bili još relevantniji jer djeluju neprirodno i odbijaju od čitanja.
5) Izbjegavajte neoptimizirani sadržaj
Sadržaj na webu koristit ćete, među ostalim, i kao još jedan o kanala na kojem pokazujete svoju stručnost i upućenost u posao. Ipak, nađite balans između stručne terminologije i onoga kako razmišljaju i što pretražuju vaši korisnici.
6) Nemojte varati Google
Načina kako se to može učiniti je puno, no Google je uvijek korak ispred njih i strogo ih kažnjava.
7) Nemojte nazivati linkove 'ovdje'
Anchor tekst ili naziv linka je često najzanemareniji element optimizacije za tražilice, a prilično utječe na poziciju na Googleu. Pojednostavljeno, kad linkate na neke druge dijelove svog weba, umjesto da pribjegnete najlakšem rješenju i napišete ‘kliknite ovdje’, iskoristite tekst linka da tražilicama i korisnicima date do znanja kakav sadržaj stoji iza tog linka.
8) Ne ulažite u sadržaj jednokratno
Optimizacija za tražilice, a osobito optimizacija sadržaja je dugoročni proces na kojemu treba kontinuirano raditi, s dugoročnim rezultatima.
9) Dijelite na društvenim mrežama
Šteta je da sve te originalne, korisne i zanimljive tekstove koje stvarate za svoj web ne podijelite sa što više onih koje taj sadržaj zanima. Naučite trikove za nastup na društvenim mrežama te iskoristite i te kanale za komunikaciju sa svojom publikom.
Više:Kako na web