INTERVJU

Exordium Games: 'Nephil's Fall uči vas o odricanju'

10.03.2015 u 11:22

Bionic
Reading

Razgovarali smo s jednim od autora Nephil's Falla, domaće videoigre koja koncepciju klasičnog platformera okreće naglavačke

Ambiciozni developeri iz hrvatskog studija Exordium Games odnedavno su svoj debi naslov Nephil's Fall odlučili financirati putem Kicstartera. Uhvatili smo priliku i kratko porazgovarali s njihovim dizajnerom Andrejem Kovačevićem.

Za početak, odakle vam ideja za Nephil's Fall?

Analizirali smo ključne elemente popularnih, a nama dragih igara raznih žanrova. Bilo nam je važno da možemo unijeti nešto novo u poznato okruženje. Svidjela nam se ideja o mehanici žrtvovanja jer je drugačija od onoga na što je većina igrača naviknuta, da gube svoje moći umjesto da ih dobivaju. Tu inicijalnu ideju smo kombinirali te na kraju došli do Nephila, palog čuvara koji mora odustati od svojih moći kako bi ih vratio okolini i na taj način vratio ravnotežu svome svijetu.

Koje su igre po tebi Nephilova najveća inspiracija?
S obzirom na žanr Metroid i Castlevania sigurno su snažan početni utjecaj. Nephil's Fall ima i tragova Shadow of the Colossusa, JRPG-a i crtanih filmova Hayao Miyazakija.

Po čemu je Nephil's Fall različit od ostalih platformskih avantura i zašto nosi epitet 'epski'?
Različit je prvenstveno po spomenutoj mehanici žrtvovanja i to iz nekoliko razloga. Igrač sada ima višestruk izbor. Biranjem moći koje se odriče gubi dio svojih sposobnosti te na taj način posredno bira i kojim sposobnostima želi nastaviti igru tj. je li mu draža brzina, snaga, mnogostruki skokovi ili nešto drugo. Osim što igrač bira svoju sudbinu, odricanjem određene moći Nephil je vraća okolišu koji se ovisno o moći mijenja. Primjerice, ako Nephil žrtvuje moć vode, ona se vraća u okoliš što mijenja izgled razine i način na koji ih je moguće prijeći. Sve te posljedice igraču daju velik izbor i mnoge različite načine prolaska svih nivoa i igre.

Epitet epski nosi zbog duboke priče koja prati našeg heroja Nephila pred kojim je velik i odgovoran izazov spašavanja svijeta za koji se zakleo da će ga braniti.

Tijekom razvoja igre zapazili smo prijelaz sa 2D modela na 3D.
Animacije Nephila smo već nekoliko puta iterirali. S obzirom na to da je on glavni lik držimo da je izuzetno važno kako ga prikazujemo kako bi zaista oživio i kako bi se igrači mogli poistovjetiti s njim. U tom duhu ne bježimo od raznih eksperimenata dok nismo potpuno zadovoljni kako se on ponaša unutar same igre.



Očekuju li nas još neka iznenađenja?

U kampanji još nismo otkrili sve detalje koje planiramo sa igrom, vjerojatno će tako i ostati jer želimo da iskustvo prvog igranja ipak ostane samo djelomično predvidljivo.

Planirate li Nephil's Fall plasirati na drugim platformama osim Windowsa?
S obzirom na žanr vjerujemo da Nephil's Fall intuitivno prije svega treba tražiti svoje mjesto na konzolama, kako kućnim tako i mobilnim. Velika nam je želja da igra zaživi na što više platformi. Koliko i koje će to platforme biti, najvjerojatnije će ovisiti o uspjehu kampanje i željama igrača.

Nedavno ste igru odlučili financirati putem crowdfundinga, odnosno Kickstartera. Stavlja li ovakav smjer razvoja dodatan pritisak na produkciju (standard, rokovi)?
Ne bih rekao da Kickstarter podiže standard igre, on je ustanovljen i prije izlaska na Kickstarter. Što se rokova tiče, Kickstarter vas definitivno prisili da dobro procijenite svoje proizvodne kapacitete jer pred vrlo velikim auditorijem odgovorno tvrdite kada će igra izaći. No pritisak ipak postoji, i to iz dva razloga. Jedan razlog je taj što Kickstarter-kampanja zahtijeva mnogo truda i rada, kako u njenoj pripremi tako i za vrijeme trajanja što tim djelomično odvlači od onoga što im je primarni zadatak - napraviti igru. Drugi je razlog to što se na neki način osjećate ranjivo jer koliko god dugo planirali kampanju, nema garancija da će ona biti uspješna.

Koliko mislite da će vam trebati da dovršite projekt?
Ako Kikstarter-kampanja završi uspješno, planiramo da Nephil ugleda svjetlo dana do kraja tekuće godine.

Koji je, po vama, Exordium Gamesov najveći izazov pri izradi ove igre?

Exordium Games mlad je tim koji prvi put surađuje na izradi igre ove veličine te se svakodnevno susrećemo s brojnim izazovima. Sretni smo što su naša motivacija i trud do sada uvijek bili snažniji od izazova, a dovršetak igre sa svim prezentiranim dijelovima unutar obećanoga roka bit će nam velik uspjeh.