DOMINACIJA VIDEA

Facebook bi za pet godina mogao biti potpuno bez tekstualnog sadržaja

17.06.2016 u 08:49

Bionic
Reading

Manje riječi - više multimedije. Ili možda bolje - više videa. Na događanju Fortune most Powerful Women International Summit, Facebookova potpredsjednica za EMEA regiju Nicola Mendelsohn otkrila je kako bi u sljedećih pet godina najpopularniju društvenu mrežu tekstualni sadržaj mogao potpuno napustiti, a korisnici bi živjeli u čarima video sadržaja

'Na godišnjoj razini vidimo pad tekstualnog sadržaja (...) da se kladim na išta, to bi bio video, video i samo video', rekla je Mendelsohn. Facebookov video sadržaj, njenim riječima, raste brže od svih očekivanja koje su imali u kompaniji, a uz to algoritmi društvene mreže 'guraju' takav sadržaj u prvi plan kad god je to moguće.

'Najbolji način za pričanje priča svijetu uz ovoliko informacija koje nas okružuju je video. On donosi toliko mnogo informacija u toliko malo vremena. Ovaj trend zapravo omogućuje korisnicima da probave više sadržaja na brži način', rekla je.

Kako stvari ne bi ostale tek na željama, Mendelsohn je ponudila i neke brojeve. U samo jednoj godini, Facebook je zabilježio rast s milijardu video pregleda dnevno na osam milijardi video pregleda dnevno. Na mobilnim uređajima korisnici dnevno u prosjeku pogledaju 100 milijuna sati svaki dan.