ISTRAŽIVANJE

Facebook i dalje raste, ali jako sporo

12.01.2015 u 12:17

Bionic
Reading

Facebook je još uvijek najpopularnija društvena mreža, no njegov je rast u Sjedinenim Državama usporio, otkrilo je istraživanje koje je proveo Pew Research Center

81 posto svih Amerikanaca starijih od 18 godina su online, otkrilo je izvješće Social Media Update 2014

Sve više Amerikanaca koristi više društvenih mreža i servisa odjednom, zbog čega je tijekom zadnjih godinu dana rastao broj korisnika na platformama kao što su Twitter, Instagram, Pinterest i Linkedin.

Facebook je tek neznatno porastao u odnosu na 2013. godinu, i to najviše u starijim demografskim kategorijama. Po prvi put u skupini starijih od 65 godina ima više od pola (56 posto) onih koji koriste tu društvenu mrežu.

Možda više nije toliko cool među mladima, ali korisnička baza mu je i dalje izrazito aktivna. 71 posto korisnika interneta u SAD-u je na Facebooku (toliko ih je bilo i u kolovozu 2013.), a 70 posto koristi ga svakodnevno (sedam posto više nego prije dvije godine). 45 posto koristi Facebook nekoliko puta dnevno.


Oni koji koriste samo jedan društveni medij (ima ih 28 posto, osam posto manje nego 2013.) koriste upravo Facebook. Za 79 posto njih Facebook je jedina društvena mreža.

No, broj onih koji koriste više društvenih platformi online porastao je za deset posto, na 52 posto. Facebook možda gubi mlađe korisnike na svojim stranicama, ali ih privlači putem Instagrama. Taj je servis zabilježio porast korisnika od devet posto, s time da ga koristi približno pola korisnika u SAD-u starih između 18 i 29 godina, od čega pola njih na dnevnoj bazi.

Linkedin je također u porastu. Po prvi put udio korisnika sa sveučilišnim obrazovanjem dosegao je 50 posto. Twitter i Pinteres porasli su u svim demografskim kategorijama, s time da potonji i dalje dominira kad su žene u pitanju - 42 posto žena online koristi Pinterest, naspram samo 13 posto muškaraca.

Razine korištenja ostale su približno iste kao i 2013., osim za Twitter, koji je u padu za deset posto.

Izvor:Tech Crunch