Korištenje povijesti poveznica može biti pokušaj zaobilaženja ograničenja koja je uveo Apple i druge tvrtke, a koja su Marku Zuckerbergu i društvu značajno smanjile prihode od oglašavanja
Dok još dolazimo sebi od božićno-novogodišnjih blagdana, u tvrtci Meta Platforms ne gube vrijeme.
Upogonili su, naime, novi način kako unovčiti praćenje vaših navika surfanja web, prikrivajući ga kao poboljšanje korisničkog iskustva.
U tu su svrhu iskoristili povijest poveznica (a time i web stranica) koje ste posjetili koristeći web preglednik ugrađen u aplikacije u Metinom vlasništvu.
Povijest poveznica pohranjuje zapise 30 dana. Može biti korisna za podsjećanje na prethodno pročitane stranice i ne uključuje poveznice poslane u porukama.
Ali, kako je navedeno u stranicama za korisničku podršku, u Meti ih mogu koristiti kako bi poboljšali ciljane oglase u svim tehnologijama koje koriste, piše Register.
Korištenje povijesti poveznica može biti pokušaj zaobilaženja ograničenja koja je uveo Apple i druge tvrtke, a koja su Marku Zuckerbergu i društvu značajno smanjile prihode od oglašavanja.
Ako ne želite da vaša povijest poveznica bude korištena u ove svrhe, upute kako se možete izuzeti naći ćete ovdje: Facebook, Instagram.