Facebook je u svoje dvije aplikacije popularnih društvenih mreža dodao značajku koja prati vrijeme koje korisnici provode na njima. Riječ je o alatu kojim će biti moguće postaviti podsjetnik kad prođe određeno vrijeme, no aplikacije se neće moći blokirati
Dvije velike društvene mreže, Facebook i Instagram, upravo su predstavile novu kontrolnu ploču koja sadrži podatke o korištenju aplikacija. Uz to, uključeni su i alati za ograničavanje vremena koje se može provesti na aplikaciji i utišavanje obavijesti, a sve zbog dobrobiti korisnika.
Značajke se zovu 'Your time on Facebook' i 'Your activity' na Instagramu, a trebale bi biti dostupne svima u sljedećih nekoliko tjedana. O njima smo najprije čuli prošlog mjeseca, kad su slučajno procurile snimke zaslona takve opcije na Instagramu.
Kad budu dostupne, moći ćete ih naći na Facebooku tako da kliknete na izbornik (tri vertikalne crte) i spustite se dolje sve do 'Your time on Facebook'. Značajka će na Instagramu biti skrivena također u postavkama, do kojih dolazite preko svog profila.
Jednom kad ju pregledate, vidjet ćete grafikon vremena koje ste proveli na aplikacijama u posljednjih sedam dana. Na istoj stranici bit će moguće postaviti željena ograničenja. Jednom kad ih prijeđete, aplikacije će vam poslati obavijest, no neće vas izbaciti i zaključati se. Osim ograničenja vremena, moći će se i utišati obavijesti na vrijeme do osam sati.
DRUŠTVENE MREŽE
Tko vas sve slijedi na Facebooku i znate li što to podrazumijeva?
'Želimo da ti alati budu dostupni cijeloj zajednici i svima koji bi imali koristi od njih', izjavio je Ameet Ranadive, koji na Instagramu vodi tim posvećen dobrobiti korisnika.
'Želimo potaknuti ljude da donose svjesne odluke o tome koliko vremena provode i kako žele sudjelovati na aplikaciji', rekao je i dodao kako će takve mjere loše utjecati na brojke u tvrtci. 'To je kompromis s kojim smo spremni živjeti. Dugoročno gledano, ovo je važno za zajednicu, i nešto u što želimo uložiti.'
Ova promjena, čini se, neće biti jedina. Očekuje se više novih mogućnosti u aplikacijama Facebooka i Instagrama, budući da tvrtka proučava kako se koriste i što korisnici žele vidjeti, rekao je Ranadive, prenosi The Verge.