Nedugo nakon što je Facebook uveo nova pravila za zaštitu osobnih podataka svojih korisnika, Tinder je osjetio posljedice. Korisnici najpoznatije aplikacije za upoznavanje nisu mogli ući u svoje račune koji su dobrim dijelom izgrađeni na informacijama preuzetima s Facebooka. Druge slične aplikacije nisu imale nikakvih problema
Nova pravila privatnosti, koja je Facebook uveo nakon afere s Cambridge Analyticom, zadala su velike glavobolje Tinderu. Korisnici su se sinoć požalili kako ne mogu ući u svoje račune koje su već kreirali pomoću podataka s Facebooka. Iz Tindera su se oglasili jučer poslijepodne i rekli kako je tehnički problem riješen.
'Pronašli smo rješenje i brzo nastavili uslugu', rekao je predstavnik Tindera. 'Molimo korisnike da ažuriraju aplikaciju na najnoviju verziju'.
Korisnici najpoznatije društvene mreže za upoznavanje primijetili su jučer da imaju poteškoća s pristupom aplikaciji – pri prijavi su morali dati dodatno dopuštenje aplikaciji da koristi njihove podatke s Facebooka, a kad bi to učinili, i dalje nisu mogli ući u svoj račun.
Tehnički problem s kojim su se susreli dogodio se ubrzo nakon što je Facebook objavio nove mjere ograničavanja podataka koje korisnik može podijeliti sa trećim stranama, u ovom slučaju s aplikacijom Tinder.
Obje mreže potvrdile su propust, a Facebook je priopćio kako je on povezan s povećanim ograničenjima privatnosti.
'Ovo je bilo dio promjena koje smo danas objavili, ali radimo s Tinderom kako bismo riješili taj problem', rekao je za Business Insider glasnogovornik Facebooka prije nego što je problem ispravljen.
Tinder je u međuvremenu preko tweeta izjavio da 'rade na tome'.
'Tehnički problem sprječava korisnike da se ulogiraju u Tinder. Ispričavamo se na smetnji i radimo na tome kako bi svi uskoro mogli svajpati', napisali su.
Iz Facebooka su odbili reći više o tome što je uzrokovalo problem. Druge aplikacije za upoznavanje, uključujući Bumble i Hinge, koje također omogućuju korisnicima korištenje Facebook podataka za stvaranje ili prijavu na račune, nisu pogođene izmjenama vezanima uz privatnost.
Facebook je prošlog mjeseca doživio veliki udarac kad je na površinu isplivala afera Cambridge Analytica u koju je umiješana i tvrtka Trump. Pomoću mreže su prikupljeni osobni podaci od čak 87 milijuna korisnika. U sklopu mjera koje je Facebook uveo kako bi zaštitio narušenu privatnost svojih korisnika, jučer su uveli nove mjere koje ograničavaju aplikacije i zabranjuju im pristup određenim podatcima. Također programeri će u buduće morati dobiti dopuštenje prije nego ponude svoju aplikaciju.
privatnost na udaru