Kompanija uvodi novi način prijave na njezine popularne profile, a planira i integraciju Facebook Payja, kao i mogućnost povezivanja više korisničkih profila u 'zajednički'
Facebook je uveo novi Facebook Accounts Center - olakšani način za uređivanje profila za Instagram, Facebook i Messenger.
Kompanija je objavila početak testiranja novog centra za profile u objavi na blogu About Facebook. Accounts Center je alat koji omogućava kontrolu nad Facebook, Instagram i Messenger profilima na jednom mjestu. Pomoću njega je puno lakše objaviti sliku na Facebooku i Instagramu, kao i dijeliti priču na obje platforme. Accounts Center također uvodi Single Sign On koji jednim pritiskom prsta omogućava odjavu ili prijavu na spomenute Facebookove platforme.
Facebook će u Facebook Accounts Center kasnije ove godine ubaciti i Facebook Pay koji će biti integriran u Facebook i Instagram. Korištenje Accounts Centera neće promijeniti način na koji Facebook koristi vaše podatke. Objava tvrdi da Facebook i dalje koristi informaciju da 'personalizira iskustvo na svim profilima i predloži prijatelje i profile koje možete pratiti'.
Ovaj razvoj situacije, premda praktičan, možda neće biti atraktivan dijelu korisnika zato jer tehnički dozvoljava Facebooku da poveže korisničke podatke vaših Facebook i Instagram profila, objašnjava MakeUseOf.