Facebook je ovih dana redizajnirao stranicu Privacy Basics, kako bi korisnici ove društvene mreže još lakše baratali osobnim podacima i opcijama koje imaju na raspolaganju. Pored toga, nova stranica je osmišljena i za pristup mobilnim uređajima te uključuje 32 interaktivna vodiča na 44 jezika
Same kontrole za privatnost se ipak nisu izmijenile. Korisnici mreže i dalje mogu birati kome će biti vidljiv sadržaj kojeg dijele na toj mreži i napraviti 'provjeru računa' kako bi bili sigurni da su im postavke valjane. Zbog veće preglednosti lakše je postaviti parametre onako kako to odgovara pojedincu.
'Ljudi dijele svoje najvrjednije trenutke na Facebooku, a mi želimo pomoći savjetima i alatima koji su jasni i dostupni u svakom trenutku. Privacy Basics vam pruža savjete za stvari poput osiguravanja računa, odabira tko može vidjeti vaše postove i kako vam se profil može vidjeti', navodi Zuckerbergova tvrtka.
Pored toga, Facebook navodi kako su ova poboljšanja napravili na Data Privacy Day te da se pridružuju raznim organizacijama i političkim skupinama kako bi pomogli svim a da 'preuzmu informacije o sebi u svoje ruke'. Koliko je to pak od pomoći teško je reći - jer Facebook ipak živi od krojenog sadržaja i reklama koje pruža na temelju upravo korisničkih podataka. Njima su oni uvijek vidljivi, neovisno o opciji koju korisnik odabere.
Više: Facebook