Otpustili su kuratore i zamijenili ih algoritmima - no nakon toga je na Facebooku nastala prava poplava obmanjujućeg sadržaja. Da stvar bude gora, što su ljudi više klikali na takav sadržaj, algoritmi su ih 'gurali' u još vidljivije vode i nastao je problem. Čini se kako Facebook radi na popravljanju problema...postavljajući pitanja korisnicima mreže
'Do koje razine mislite da sadržaj na linku koristi obmanjujući jezik?', samo je jedna u nizu novijih Facebok anketa koje se korisnicima nasumično mogu pojaviti u feedu. Facebook možda prozivaju radi lažnih vijesti, no niti su one nekakva novost, niti je ovakva vrsta povjerenja u korisnike dobra stvar.
Kako je već ranije bilo riječi, Facebook 'trenira' korisnike da ostaju u svojim sferama mišljenja i izoliraju se od ostatka. Kako će onda uopće poboljšati algoritme za otkrivanje lažnih vijesti ako traže povratne informacije od korisnika za to - istih onih koji 'padaju' bez provjere materijala.
Za stranicu TechCrunch Facebook je tek potvrdio kako uistinu testiraju ovu značajku gdje uzimaju u obzir ocjene korisnika, no nisu išli u detalje za što točno žele iskoristiti podatke.
Facebook is asking whether this @PhillyInquirer headline is fake? pic.twitter.com/cCUpwtvQlS
— Chris Krewson (@ckrewson) December 5, 2016