Moći ćemo u većoj mjeri određivati što želimo vidjeti na News Feedu, kao i dobiti bolji uvid u to što oglašivači rade s našim podacima
Nova značajka Why am I seeing this post? trebala bi nam pomoći u boljem razumijevanju sadržaja prikazanom na našem News Feedu, a koji pristiže od naših kontakata te stranica i grupa koje pratimo.
Uz to ćemo moći i u većoj mjeri određivati što će biti prikazano u News Feedu. U Facebooku kažu kako su po prvi put ugradili informacije o tome kako rangiranje u sklopu News Feeda funkcionira izravno u aplikaciju.
TEHNO SAVJETI
Deset trikova za Facebookov Messenger koje svakako trebate znati
Kako biste pristupili novom alatu trebate kliknuti ili kucnuti na padajući izbornik u gornjem desnom kutu objave. Dobit ćete pregled informacija o tome zašto vidite baš tu objavu (primjerice, zato što ste se učlanili u određenu grupu), kao i određivati koji sadržaj želite vidjeti češće, a koji rjeđe.
Na raspolaganju će također biti i prečice do alata pomoću kojih možete u većoj mjeri personalizirati sadržaj na News Feedu (See First, Unfollow, News Feed Preferences i Privacy Shortcuts).
Također ćemo dobiti i više informacija o tome zašto nam najveća društvena mreža svijeta prikazuje određene oglase, kao i dati vam na znanje kad informacije na popisu oglašivača odgovaraju onima na vašem profilu te je li oglašivač uvrstio vaše osobne podatke poput adrese e-pošte ili broja teledona u svoju bazu podataka.
Znat ćemo također i surađuje li s drugim marketinškim partnerom kad nas pokušava naciljati oglasom.