Korisnici najpopularnije društvene mreže na svijetu već duže vremena vode bitku s Facebookovim algoritmima koji 'nastoje prikazati' ono što bi njima trebalo biti zanimljivo. Kompanija je nedavno službeno objavila kako će sada stvar postati mnogo funkcionalnijom - i na zadovoljstvo korisnika
'Naš cilj s News Feedom je bio pokazati svima pravi sadržaj u pravo vrijeme, kako korisnici ne bi propustili priče koje su njima važne. Zahvaljujući povratnim informacijama korisnika, saznali smo da postoje neki slučajevi kada statusi prijatelja i omiljenih stranica postanu istaknuti samo u određenim trenucima', pišu Erich Owens i David Vickrey na službenom blogu Facebooka, dodavši i to kako su svjesni da bi mreža korisnicima znala prikazati i status star nekoliko dana, koji više nije jednostavno važan.
Zahvaljujući žalbama korisnika, mreža će sada u obzir uzimati mnogo više od puste količine angažiranosti na nekom statusu prijatelja ili stranica. Sada u računicu ulazi i vrijeme - kada se to odvija pa tako za primjer status koji nema novih interakcija neće stići na vrh liste News Feeda.
'Ako su ljudi angažirani oko statusa odmah nakon njegove objave, a to ne bude slučaj nakon nekoliko sati, to Facebooku govori da je stvar bila zanimljiva u određeno vrijeme (vrijeme objave), ali je zato potencijalno manje zanimljiva naknadno', stoji na blogu.
Ovim, naravno, nije u potpunosti riješen problem ove mreže koja vrlo rado automatski postavlja Top Stories generiran na taj način (umjesto Most Recent, kojeg bira dio korisnika), no svakako je riječ o koraku naprijed.