Kako bi kupcima ponudio pristupačniji model Ferrari je izbacio četiri cilindra i pogon na sve kotače
Kako bi ponudio efikasniji model kupcima željnim njihovog modela s četiri sjedala Ferrari je predstavio GTC4 Lusso T, lakšu 50 kilograma od modela bez T oznake. T označava turbo, odnosno biturbo V8 iz modela 488 GTB, dakle u odnosu na standardni Lusso nema V12 atmosferca, ali niti pogona na sve kotače, 610 konja i 760 Nm okretnog momenta se putem mjenjača sa sedam stupnjeva prijenosa šalje na stražnje kotače.
Pogona na sve kotače nema, ali upravljanje stražnjim kotačima je ostalo na T modelu, na kojem je motor, tvrde u Ferrariju, bez turbo rupe te je pogodan za svakodnevnu upotrebu. Izvana je teško raspoznati običnu i T izvedbu Ferrarija GTC4 Lusso, dok je iznutra novost zadnja verzija infotainment sustava sa 10.25 inča velikim ekranom osjetljivim na dodir koji podržava Apple CarPlay tehnologiju. Ferrari GTC4 Lusso T prvi je četverosjed tvrtke sa V8 turbomotorom, a debitirati će na predstojećem salonu automobila u Parizu.