U Fordu razvijaju pametne farove kako bi vožnju u uvjetima slabije vidljivosti učinili sigurnijom. Prepreka na putu mogla bi predstavljati gotovo 50 godina stara legislativa u Sjedinjenim Državama
Osim što bi osvjetljavala cestu ispred vozača, pametna prednja svjetla na kojima rade u Fordu mogu vidjeti iza uglova i širokih raskrižja zahvaljujući metodi koju u američkom divu automobilske industrije nazivaju 'Spot Lightning', a koji koristi sprijeda montiranu infracrvenu kameru te LED svjetla na prednjem braniku i zaslonu automobila.
Dolazi s naprednim sustavom prednje rasvjete koji koristi već spomenutu kameru u kombinaciji s GPS podacima kako bi osvijetlio teško vidljiva područja. To će vozilu omogućiti učenje ruta kojima se krećete, pa će moći automatski predvidjeti kada i gdje treba prilagoditi rasvjetu.
BMW i Mercedes-Benz već su ponudili slične sustave za noćnu vožnju, no LED svjetiljka je jedinstvena za Ford.
Tehnologija prilagodljivih farova prvi put se pojavila još 1960. godine na francuskom modelu Citroën DS, koji je imao sustav sa četiri fara u kojem se unutarnji par svjetala pomicao u skladu s prednjim kotačima. To je bio prvi auto koji je mogao 'vidjeti' iza uglova. Fordov sustav je napredniji i moderniji, ali slijedi istu ideju.
Ideja je odlična, ali pitanje je hoće li zaživjeti u Sjedinjenim Državama. Naime, zbog legislative američke agencije National Highway Traffic Safety Administration iz 1968. godine prednji farovi tehnički nisu legalni. Naime, u svim automobili na tržištu SAD-a vozač mora biti taj koji uključuje i isključuje duga i kratka svjetla.
Više:Mashable