Google je objavio namjeru prodavanja e-knjiga te ulaska na tržište kojim danas dominira Amazon
Tržište elektroničkih knjiga se zagrijava. Prije dvije godine to tržište je doživjelo svoj prvi značajniji rast izdavanjem čitača elektroničkih knjiga Kindle. Izdao ga je Amazon i prilagodio ga svom formatu knjiga, čime je u startu ostvario dominaciju na tržištu. Na tržištu elektroničkih knjiga je, osim Amazona, prisutan i Sony sa svojim čitačem i svojom online knjižnicom, a u igri su i neki čitači otvorenog tipa koji podržavaju Mobipocket format. Međutim, Amazon se zbog svoje dominantne pozicije u svijetu papirnatih knjiga i očito specijalnog odnosa sa izdavačima vrlo brzo uspio nametnuti kao broj jedan u svijetu elektroničkih knjiga.
Njegovu poziciju želi uzdrmati Google koji je objavio da će ove godine realizirati njihove najave o ulasku na tržište elektroničkih knjiga te će do kraja godine započeti s njihovom prodajom. Zasad nije preciziran tehnički način na koji će to biti izvedeno, no zna se Googleov stav da ne žele e-knjige ograničiti na jednu platformu kao što je Kindle, već će ih sigurno nuditi u formatima za mobilne telefone i računala, a vjerojatno i za neki čitač e-knjiga.
Trenutno Amazon radi na učvršćivanju svoje pozicije na tržištu prodavanjem bestselera po cijeni od 9,99 američkih dolara. Takve knjige na tržištu SAD-a obično koštaju 25-26 dolara, od čega izdavač uzima barem polovicu iznosa, što znači da Amazon knjige prodaje s gubitkom. Očito ni velikom Amazonu nije svejedno što Google ulazi na njihov teren. Podsjetimo i da Amazon svoju snagu iskazuje samo na američkom tržištu jer ne prodaje Kindle nigdje drugdje, dok će Google svoju uslugu ponuditi cijelom svijetu.