Značajka koju smo donedavno koristili u sklopu aplikacije Google najavljuje ekspanziju te se, kao i sve vezano uz tehnološkog diva, još više adaptira vašim osobnim ukusima
Tko vas bolje pozna od kompanije kojoj šaljete sve zamislive upite za web pretragu? Google je odlučio dodatno olakšati život korisnicima aplikacije Google uvođenjem značajke pod imenom Google Discover. Ova funkcija zamjenjuje Google Feed te radi više-manje istu stvar, a to je predstavljanje sadržaja vezanog uz vaše ukuse, samo uz nekoliko vrlo bitnih razlika.
kad mreža podivlja
Ovako Facebook možete osloboditi od hrpe stresnih objava
O čemu se radi?
Google uz Discover cilja otkriti korisnički sadržaj koji ne samo da prati aktualne trendove, već i vaše osobne interese. Dok skrolate kroz Discover, vidjet ćete teme koji objašnjavaju zašto je Google izabrao upravo taj članak. Pored imena teme nalazi se i nova ikona Discover koju ćete također početi susretati u sklopu pretraga. Kada odaberete temu koja vas interesira, Google će vam predložiti da ju 'slijedite' čime ćete ju uvesti u svoj newsfeed.
Google je također uveo takozvani Topic Layer, značajku koja analizira sadržaj weba po određenoj temi i automatski stvara pod-teme. Uz ovakav alat Discover može prepoznati koliko ste angažirani i stručni u određenom polju interesa. Primjerice, Discover može prepoznati koliko dobro svirate gitaru zavisno o tome koliko i kakvih tema o gitarama pretražujete.
Modifikacije i datum izlaska
Kao i sve kod Googlea, i Discovery je podložan modifikacijama. Kada odaberete kontrolnu ikonu u Discoveru, vidjet ćete više sadržaja vezanih uz tu konkretnu temu. Što se vijesti tiče, Google tvrdi da će koristiti istu tehnologiju u redizajniranoj aplikaciji News i da će sada imati ime Full Coverage - pogled na istu priču iz različitih perspektiva.
Discover će prvo podržavati engleski i španjolski jezik, a bit će dostupan u SAD-u. Verzije za druga govorna područja stići će uskoro. Discover stiže u Google aplikaciju, mobilne preglednike, što znači da ćemo svi uskoro ispod rubrike za pretragu imati nekoliko novih uzbudljivih poveznica, piše Digital Trends.