Stvari su isprva išle polako, no Google se sad može pohvaliti kako su isporučili više od 10 milijuna Cardboard VR dodataka za pametne telefone te kako potrošači prihvaćaju virtualnu stvarnost ubrzanim tempom
Svijet proširene i virtualne stvarnosti nije namijenjen tek za igranje, već za zabavni sadržaj i potpuno nova iskustva u novoj eri multimedije, poručuje Google. Iako su se smatrali malim igračem u polju VR-a, div iz Mountain Viewa ima velike apetite. Isporuka 10 milijuna Cardboard dodataka govori dovoljno.
Velika prednost ovakvog sustava je, jasno, njegova mizerna cijena. Za svega petnaestak dolara moguće je naručiti ovaj neobični komad u koji se smješta mobitel i prva iskustva u svijetu VR-a mogu početi. Za masovno tržište pokusi sa skupim gadetima poput Gear VR-a, HTC-ovog sustava Vive ili nečeg sličnog jednostavno ne dolaze u obzir. Slična stvar vrijedi i za Googleov Daydream View, za kojeg traže 70-tak dolara. Jasno, u Googleu smatraju da je upravo to sljedeći korak za iskušavanje svijeta virtualne stvarnosti, a temelji su već postavljeni.
Pored prodaje Cardboarda, Google je izvijestio i kako je u trgovini aplikacijama za Cardboard zabilježeno više od 160 milijuna preuzimanja, a 30 tih VR aplikacija ima više od milijun preuzimanja.
Fokus kompanije sada neizbježno ide prema skupljem rješenju Daydream. Google navodi kako je svijet video materijala u 360 stupnjeva postao vrlo popularan, a u skladu s tim se razvijaju i stižu nove aplikacije. Jedan od noviteta je Sky VR, koji će se pridružiti YouTubeu i Netflixu u ponudi.
Tu je i dalje razvijanje platforme Tango, za koju je predstavljeno niz noviteta. Jedan je The Sims FreePlay, koji korisniku omogućuje štenju po domu Simsa u proširenoj stvarnosti. Drugi je više poslovne vrijednosti - WSJ AR, koji omogućuje pogled na trendove u svijetu dionica u proširenoj stvarnosti.