Googleov zahtjev za registracijom riječi 'Glass' kao zaštitnog znaka je stavljen na čekanje. USPTO (United States Patent and Trademark Office) navodi kako su stručnjaci procijenili da je izraz 'Glass' preopćenit te je Googleova prijava odbijena. U Mountain Viewu ne odustaju, tvrdeći kako je riječ primjenjiva na cijeli njihov proizvod (Google Glass), a ne samo 'staklo' u naočalama
Google je uspješno registrirao naziv 'Google Glass' pod zaštitni znak, a pomalo je neobično da to pokušavaju i s kudikamo općenitijim nazivom 'Glass'. Osim prigovora općenitosti naziva, USPTO navodi i to da je takvu riječ nemoguće zaštititi jer je 'opisna' i mogla bi dovesti do zbunjenosti kod potrošača - a o pravnim posljedicama da se i ne priča.
Googleovi pravnici ne odustaju, a uputili su pismo koje sadrži kakvih 1.928 stranica (od čega su velika većina zapravo isječci iz medija) o Google Glass gadgetu, a sve kako bi prigovorili na rezultate USPTO stručnjaka.
Kompanija smatra i to kako će u budućnosti imati problema sa zaštitom riječi u slučaju da dođe do kršenja zaštitnog znaka, ali nikako se ne smije zaboraviti koliko kompanija sadrži 'Glass' u svojim zaštitnim znakovima - ali u punom nazivu, baš poput 'Google Glass' (TELEGLASS, Write On Glass, GlassBox i dr.).
Štoviše, dodatak za internetske preglednike Write On Glass, mobilnog startupa Border Stylo, već se našao pod paljbom Googlea. Border Stylo je krajem prošle godine uložio prigovor na Googleov pokušaj zaštite znaka 'Glass', na što je kompanija podnijela zahtjev za otkazivanjem Stylovog već postojećeg zaštitnog znaka.
Iz marketinških razloga, Google želi zvati svoj proizvod samo 'Glass', a ne 'Google Glass'. Ipak, zaštita tako jednostavnog imena bi se mogla pokazati problematičnom.