25 MILIJUNA EURA

Google pomaže hrvatskim tvrtkama pri ulasku na digitalno tržište

08.07.2015 u 11:55

Bionic
Reading

Googleov najnoviji projekt 'Ambasadori sredstava razvoja', u koji su uključene i tri hrvatske tvrtke, usmjeren je na uklanjanje prepreka između europskih država tako da bi do kraja iduće godine i hrvatske male i srednje tvrtke mogle lakše pristupiti europskom digitalnom tržištu

Googleov program 'Ambasadori sredstava razvoja' (Growth Engine Ambassadors), u koji će uložiti 25 milijuna eura, usmjeren je educiranju Europljana o mogućnostima koje pruža digitalni marketing, kao i uklanjanju međudržavnih političkih i administrativnih barijera te izgradnja jedinstvenog europskog digitalnog tržišta.

Na nedavnom sastanku 'ambasadora' u Dublinu bili su i hrvatski predstavnici, tvrtke Arbona, Kreativni odjel i Jung Sky.

Ovo je, poručuju iz Googlea, početak dugog putovanja s ciljem da se milijunima Europljana pomogne slijediti put sličan onome koji su uspješno utrle najuspješnije europske tvrtke.

Googleovi 'ambasadori', njih oko 150 iz cijele Europe, pomoću ovog programa, odnosno edukacije nastojat će utjecati na ljude, vlasnike tvrtki i nadležne osobe. Poticat će ih, među ostalim, na korištenje umrežavanja, edukaciju, foruma za donošenje politika i medijske nastupe na europskim i nacionalnim razinama.

'Vjerujemo da je ovo iznimna prilika da se oblikuje način na koji će poslovanje i gospodarstvo i vaše države u cjelini utjecati na uspjeh i razvoj weba', poručili su iz Googlea.

'Digitalni marketing u Hrvatskoj na razini je srednje razvijenih europskih zemalja. Zaostajemo po budžetima u digitalnom oglašavanju. S korisničke strane smo jako razvijeni, ali sa strane oglašivača ozbiljno kaskamo. Program 'Ambasadori sredstava razvoja' shvaćam kao pojednostavljenje i poboljšanje poslovanja za sve srednje i male poduzetnike u Europskoj uniji na način da će se smanjiti međudržavne barijere, odnosno da će se bitno pojednostaviti nastup na inozemnim tržištima', kaže Sandro Lazarić, direktor Arbone.

Hrvatskim tvrtkama organizirat će se besplatne edukacije, koje bi trebale povećati svijest o mogućnostima nastupa na digitalnom tržištu.

'Ujedinjeno digitalno tržište prilika je da se do kraja iduće godine i hrvatske tvrtke aktivnije uključe u tržišnu utakmicu na europskom digitalnom tržištu', zaključuje Sandro Lazarić.