mrežni marketing

Google postaje osobni modni guru i pomaže u biranju savršene odjeće po najboljoj cijeni, evo kako

16.01.2020 u 11:33

Bionic
Reading

Rezultati pretraživanja prikazat će vam najtraženije modele željenog odjevnog predmeta, zajedno s nasmijanim manekenkama, cijenama... A tu je i opcija brzog filtriranja na temelju stila, spola ili veličine

U virtualnom svijetu danas postoje tisuće internetskih trgovina koje nude stvarnu robu za stvarne ljude. Kako se snaći u tom obilju ponude? Google misli da zna odgovor. Uz indeksiranje internetskih stranica, tvrtka je sada počela indeksirati i pojedinačne opcije na čak milijun internetskih trgovina.

Što to znači? Pa kad, na primjer, tražite zgodnu jaknu, haljinu ili hlače, umjesto da vam pretraživač izbaci poveznicu na Amazon, rezultati pretraživanja sad će vam prikazivati najtraženije modele traženog odjevnog predmeta s cijelog interneta, zajedno s nasmijanim manekenkama, cijenama... Uz to, widget 'popularni proizvodi' sadrži opcije brzog filtriranja na temelju stila, spola ili veličine, piše Android Central.

Ako se ni tada ne možete odlučiti, klikanjem na proizvod prikazat će se i više slika tražene odjeće, uz ocjenu i izbor recenzija. Za one kojima je cijena važnija od izgleda, Google će pobrojati sve trgovine u kojima možete kupiti željeni proizvod, navodeći njihovu cijenu. Tako ćete biti sigurni da kupujete najjeftiniju ponudu na tržištu.

25 najpretraživanijih haljina na Googleu u 2019. godini
  • 1. Topshop
  • 2. Alice + Olivia
  • 3. Les Reveries
  • 4. Paco Rabanne
  • 5. Ganni
    +21
25 najpretraživanijih haljina na Google u 2019. godini Izvor: Promo fotografije / Autor: Promo fotografije

Odjevni predmeti počet će se prikazivati u rezultatima pretraživanja od ovog tjedna, Google se nada će u budućnosti uključiti i druge proizvode. Kao i kod indeksiranja internetskih stranica, usluga je za prodavače potpuno besplatna; čak ne moraju ni sami prijavljivati svoju ponudu.

Google ima popis najboljih praksi za trgovce kako bi osigurali najbolju moguću pokrivenost proizvod. Tko zna, možda se otvara novo područje mrežnog marketinga: optimizacija indeksa kupovine.