Izgled popularne trgovine aplikacijama online postupno se mijenja. Proces je još u tijeku, ali materijali koji su procurili obećavaju priličnu promjenu, i to na bolje
Android Police dokopao se materijala koji prikazuju u kojem se smjeru odvijaju promjene. Riječ je o izgledu koji još nije službeno predstavljen, tako da je moguće da će biti još izmjena.
Play se približava smjernicama Material Design koje je Google predstavio tijekom konferencije I/O. Zasad je, čini se, veću promjenu izgleda doživjelo izlistavanje sadržaja, koje u ovom izdanju gura sadržaj u prvi plan, a ostale informacije o aplikacijama u pozadinu.
Ovakav Play djeluje atraktivnije i šarenije. Za aplikacije i igre koriste veliki banner ili promotivni video u gornjem dijelu ekrana, za filmove traileri, a za knjige i časopise prošireno zaglavlje.
Mimo velikih ilustracija, izdanje grafičkog izgleda za tablete je također dobio više bijelih površina, pažljivije odabranu tipografiju, a opis sadržaja može se pregledati u punom zaslonu. Recenzije su također šarenije, dok su pri dnu nove ikonice (poput male zastavice za neprimjereni sadržaj).
Alati za dijeljenje aplikacija i drugih sadržaja premješteni su ispod recenzija, gdje dijele red s dugmetima za popis želja i Google+, kao i broj ljudi koji su im dali plus. Zasad je nemoguće vidjeti tko su oni.
Izvor:Android Police