Tvrtka se suočava s optužbama za monopol oko online oglašavanja diljem svijeta
U nastojanju da primiri zabrinutost zbog monopola u EU, Google je navodno ponudio prodaju svoje AdX reklamne tržnice. Izvori su za Reuters rekli da su europski izdavači softvera odbili Googleovu ponudu, tvrdeći da će se tvrtka morati odreći više kako bi uklonila sukobe interesa u svojim operacijama online oglašavanja. Odvjetnici upoznati s antimonopolskim slučajevima rekli su da je ovo prvi put da je Google ponudio prodaju imovine kao odgovor na ovu vrstu tužbe.
Unatoč ovoj navodnoj prodajnoj ponudi, Google javno stoji čvrsto u vezi sa svojim adtech poslovanjem. 'Kao što smo već rekli, slučaj Europske komisije o našim reklamnim proizvodima trećih strana temelji se na pogrešnim tumačenjima sektora oglasne tehnologije, koji je žestoko konkurentan i brzo se razvija. Ostajemo predani ovom poslu', rekao je Googleov predstavnik publikacija.
Googleova kontrola nad online oglasima izazvala je zabrinutost diljem svijeta. Regulatori su postavili pitanje pružaju li aktivnosti tvrtke u više faza adtech procesa davanje prednosti vlastitim poslovnim aktivnostima, stvarajući nepravednu prednost koja bi mogla naštetiti konkurenciji i povećati cijene oglašavanja.
Europska komisija prošlog je lipnja započela ovaj pritisak na reklamni ogranak američkog tehnološkog diva. Britanski nadzornik tržišnog natjecanja ranije je ovog također podigao uzbunu zbog mogućeg Googleovog monopola nad oglasima.
Da stvar buda gora za Google, kompanija je na sudu i u SAD-u. Zbog istih ga optužbi tuži i američko Ministarstvo pravosuđa, kažu iz Engadgeta.