OBRNUTO OD FACEBOOKA

Google širi mogućnosti praćenja korisnika za oglase - uz pristanak

29.06.2016 u 16:01

Bionic
Reading

Google korisnici diljem svijeta ovih dana bi trebali početi dobivati obavijest da provjere svoje sigurnosne postavke. IT div iz Mountain Viewa je najavio kako širi mogućnost praćenja korisnika za online oglašavanje, no sreća u cijeloj priči je da korisnici moraju odabrati takvo što, za razliku od Facebooka kod kojeg se korisnici moraju odjaviti od te mogućnosti

Google već sada unutar vlastitih servisa prati korisnike kako bi im pružio 'krojene' oglase, a kroz web je koristio 'kolačiće' da bi pratio sve ostalo. U slučaju da korisnici odaberu novitet, imat će višu razinu kontrole nad svim uređajima koje koriste Google račun.

Google otkriva i My Activity stranicu, na kojoj će korisnici moći vidjeti sve na jednom mjestu - pretrage, gledane filmiće, stranice koje su posjećene a pružaju Google oglase i slično. S pristankom na novitet korisnici će moći prečešljati baš sve fine detalje vezane uz njihov online život. Za početak neće biti dostupne apsolutno sve opcije, no Google ih planira postepeno ubacivati.


Za razliku od Facebooka, Google se jasno i glasno trudi objasniti korisnicima o čemu je riječ pa će oni koji ignoriraju obavijest o promjenama istu dobivati sve dok se ne odluče posjetiti postavke Google računa. Wired pak piše da oni koji žele maksimalnu privatnost najbolje ostanu pri zadanim postavkama i uz kakav alat za blokiranje reklama. S druge strane, oni koji žele baš krojene oglase umjesto nasumičnih, nova opcija će biti vrlo zgodna.

Via Wired