Kako bi dodatno konkurirao klasičnoj televiziji, kablovskim distributerima te servisima koji preko weba nude sadržaje na zahtjev korisnika Google je odlučio otvoriti dvadesetak novih specijaliziranih kanala
Otkako je 2006. za 1,6 milijardi dolara kupio video servis YouTube, Google je u potrazi za načinima dodatnog monetiziranja ovog popularnog servisa. Potpisani su ugovori s brojnim televizijskim kanalima, glazbenicima i sličnima, a sve da se oglašivačima ponudi ciljano mjesto plasiranja oglasa.
Prema napisima Wall Street Journala, Google je u novoj misiji. Na YouTubeu planira otvoriti oko dvadeset novih 'premium kanala' koji će svakog tjedna producirati oko deset sati materijala, ekskluzivno za korisnike ovog servisa.
Google za razvoj svog novog projekta planira potrošiti oko stotinu milijuna dolara, navodi WSJ
Kako god završi ova spekulacija, vrlo je vjerojatno da sadržaji, jednako kao i mnogi drugi na ovom servisu, neće biti dostupni korisnicima iz Hrvatske.