Novi indeks trebao bi biti zaseban i posebno namijenjen mobilnom pretraživanju. Čini se kako će rezultati pretrage koje ćemo vidjeti na stolnim računalima i mobilnim uređajima biti ponešto različiti
U Googleu stvaraju novi indeks pretraživanja za mobilne uređaje koji će postati primarnim indeksom za pretraživanje, ako je vjerovati analitičaru trendova pretraživanja Garyju Illyesu.
Novi indeks trebao bi biti češće osvježavan, pa bi i rezultati pretraživanja na mobilnim uređajima trebali biti ažurniji.
O Googleovim planovima razvoja u tom smjeru već je bilo govora. Ovo bi mogao biti prvi znak kako se div iz Mountain Viewa sprema upogoniti ih uskoro.
Evo malog podsjetnika kako Googleova tražilica funkcionira. Googleovi botovi jure po mreži prateći više od 60 bilijuna web stranica i poveznica u njima.
Te stranice potom kategoriziraju u ogroman indeks temeljem stotina različitih čimbenika. Taj indeks, skupa s nizom algoritama, omogućava izbacivanje relevantnih rezultata pretrage kad, recimo, ogladnite i odlučite potražiti najbliži restoran s dostavom.
U Googleu trenutno koriste jedan takav indeks za sve svoje tražilice, bez obzira na platformu. Novi indeks trebao bi biti zaseban i posebno namijenjen mobilnom pretraživanju.
Nije još posve jasno kako će funkcionirati niti kakvog će to utjecaja imati na pretraživanje općenito. No, čini se kako će rezultati pretrage koje ćemo vidjeti na stolnim računalima i mobilnim uređajima biti ponešto različiti.
Već se čuju kritike kako će Google time gurnuti desktop računala u drugi plan. Pitanje je mogu li si priuštiti da ne posvete veću pozornost mobilnom pretraživanju, koje sad čini većinu svih pretraga.
Nama korisnicima to bi trebalo donijeti kvalitetnije rezultate pretrage. Recimo, neće se pri vrhu naći web stranice koje ne možemo otvoriti na mobitelu.
Više:Mashable