Google više nije Google u uobičajenom smislu te riječi, uslijed nenadane rekonstrukcije u kojoj će tvrtka s nešto manje okova drugih poslovnih pokušaja funkcionirati pod holding kompanijom Alphabet. Što to znači za korisnike postojećih servisa?
Brige ne bi trebalo biti, jer će postojeći servisi nastaviti funkcionirati kao i ranije. To vrijedi za YouTube, Google tražilicu i sve ostalo, no u konačnici će potrošači ipak moći osjetiti rekonstrukciju - pod uvjetom da se Googleov Alphabetov plan ostvari.
S više odvojenih podružnica, Alphabet će moći učinkovitije raspolagati sredstvima, posebno u smislu istraživanja i razvoja. Neki od otkačenih Google projekata poput leća za dijabetičare, sintetičke kože i autonomnih vozila, sada će se razvijati potpuno neovisno pod novom strukturom. Kako će stvari točno izgledati tek treba vidjeti, no s obzirom na 'G is for Google', biotehnološka tvrtka pod Alphabetom, Calico, vjerojatno će zauzeti slovo 'C' i tako redom.
Google kao takav će, kako je ranije bilo riječi, ostati vezan uz YouTube, pretraživanje, Gmail, Photos, Android, Maps servis i dr. proizvode namijenjene krajnjem potrošaču. Razdvajanjem projekata koji za cilj imaju 'poboljšati čovječanstvo' u mnogo sektora stvari će postati jednostavnije ne samo za investitore, već i potrošače. No, do prvih rezultata ovog restrukturiranja van samog imena i mjesta koje je tvrtka zauzela na burzi će se ipak pričekati. Do tada - po starom.