Google sve više pažnje hvata s Google Play platformom za aplikacije, TV program, e-knjige, glazbu i igre. Fortune piše kako su u Googleu u svega pet godina izmijenili sliku Google Play trgovine u 'mamutsko medijsko čvorište'
Upravo to se dalo pročitati u informacijama vezanim uz Googleove poslovne rezultate za drugi kvartal 2014. godine. Osim aplikacija, Google Play poslužuje niz različitog digitalnog sadržaja za više od milijardu korisnika Android uređaja.
Ipak, Google ne otkriva detalje vezane uz brojeve, koji bi potpuno otkrili koliko dobro Google Play platforma posluje, no jasno je kako su prodajni rezultati narasli do drugog najvećeg izvora prihoda ovog diva - odmah iza oglašavanja.
'Pronalazak alternativnih izvora prihoda je vrlo važan za Google, jer pokušava nadoknaditi neizbježno usporavanje rasta u segmentu online oglašavanja. Prodaja aplikacija i zabavnog sadržaja za mobilne uređaje se može pokazati vrlo bitnim za zadržavanje pažnje i sreće ulagača s Wall Streeta (...)', navodi Fortune.
Play trgovina aplikacijama sada broji više od 1,5 milijuna aplikacija, a usprkos većem broju od Appleove trgovine, ono što se pokazalo problematičnim je uvjeravanje korisnika na kupovinu sadržaja. Više informacija o svemu na stranici Fortune