HAKOM (Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti) priopćava kako je novim izmjenama Pravilnika povećana minimalna brzina pristupa internetu - i to s 50 na 70 posto maksimalno ugovorene brzine. Pored toga, pružatelji internetskih usluga morat će uvijek ponuditi umanjenje računa ili drugi vid obeštećenja u slučaju da dođe do kvarova koji traju duže od 24 sata
Izmjenama Pravilnika povećana je minimalna brzina pristupa internetu s 50 posto na 70 posto maksimalno ugovorene brzine, za sve ugovorene usluge nakon 1. siječnja 2017., bez obzira na ugovorenu maksimalnu brzinu. Na ovaj način su se ujednačili postotci minimalnih brzina u odnosu na maksimalne brzine za sve usluge pristupa internetu. Ukoliko operator zbog tehničkih razloga ipak ne može redovito isporučivati najmanje 70 posto maksimalne ugovorene brzine, Pravilnik je, pored prava na raskid ugovora bez plaćanja naknade za prijevremeni raskid ili prelaska na neki drugi paket s nižom brzinom, operatorima omogućio da korisnicima ponude i popust na uslugu.
Drugo važno područje koje se dodatno uredilo Pravilnikom je prodaja putem sredstava daljinske komunikacije i izvan poslovnih prostorija operatora, stoji u priopćenju. Postupci svih operatora koji se bave ovakvim načinom prodaje svojih usluga će se ujednačiti te će nužno sadržavati sve potrebne informacije i obavijesti za izbjegavanje situacija u kojima korisnici nisu bili dovoljno informirani prilikom donošenja odluke žele li neku uslugu ili ne. Ovo uključuje čitav proces ugovaranja, od same prodaje pa do naknadne potvrde koju je operator dužan dostaviti na kućnu adresu korisnika.
Još jedan bitan detalj je i obveza na upućivanje općih uvjeta poslovanja i cjenika na internetskim stranicama operatora. U slučaju da je omogućeno sklapanje ugovora putem interneta, mora jasno biti naveden i način na koji se taj ugovor može raskinuti. To, naravno, mora uključivati i mogućnost raskidanja ugovora elektroničkim putem.