Konkurent Toyoti C-HR, Kia Niro dolazi samo s jednim pogonom - kombinacijom 1.6 litrenog benzinca i elektromotora, a deklarirana potrošnja kombiniranog ciklusa mu je 4,4 litre
Kia Niro, hibridni crossover koji se nalazi na pola puta između karavana odignutog od tla i standardne SUV forme, izgrađen na novoj platformi korejske tvrtke stigao je na hrvatsko tržište. Niro je 4.355 mm dugačak, 1.805 mm širok i 1.535 mm visok, što ga čini manjim od novog Kia Sportagea, ali većim od Cee'da te tako ulazi u segment u kojem Kia prije nije bila prisutna.
Od Sportagea Niro ima veći međuosovinski razmak za 50 milimetara, što znači da je iznutra prostraniji. Pogon je samo jedan - kombinacija benzinca i elektromotora. Kijin 1,6-litreni benzinski GDI motor sa 105 konjskih snaga i 147 Nm okretnog momenta djeluje zajedno sa 32 kW snažnim električnim motorom kojeg pokreće 1.56 kW litijski ionska polimerska baterija.
Motori skupa stvaraju 141 konjsku snagu koja se prenosi na cestu uz pomoć efikasnog 6-stupanjskog prijenosa s dvostrukom spojkom (6 DCT), s maksimalnih 265 Nm okretnog momenta dostupnog u prvoj brzini. Sve to odlazi samo na prednje kotače, Niro nije 4x4 automobil, pa je zato i štedljiv.
Prema deklariranoj potrošnji, Niro će na stotinu kilometara potrošiti 3,8 litara u gradu, a tu je i vrlo mala emisija ugljičnog dioksida od 88 grama po prijeđenom kilometru. Uz 1500 kilograma mase i takvu štedljivost Niro nije sportaš, od 0-100 km/h mu treba 11.5 sekundi uz maksimalnu brzinu od 162 kilometra na sat.
Niro nudi 427 litara prtljažnog prostora koji sa spuštenim stražnjim sjedalima raste na 1.425 litara. Paketi opreme su solidni, već prvi LX Fun nudi sve što je potrebno za komfornu vožnju, cijene startaju od 200.490 kuna.