App Links je Facebookov pokušaj olakšavanja posla programerima koji žele linkati na druge aplikacije iz svojih. Postane li standard, mogao bi u velikoj mjeri (ako ne i potpuno) učiniti izlišnima web preglednike u mobilnim uređajima
Recimo, koristite Messenger i kucnete na link na fotografiju koja je na Instagramu. Link bi vas trebao odvesti izravno na Instagram u nativnoj aplikaciji za taj servis, umjesto otvaranja u mobilnom pregledniku.
Takvo izravno povezivanje aplikacije s aplikacijom već postoji, ali je nepregledno i radi drukčije na različitim platformama, pa se razvojnim programerima teško snaći.
App Links je softver otvorenog koda i besplatno dostupan svima. Zasad podržava iOS, Android i Windows Phone, uskoro bi se trebao proširiti i na druge platforme.
Koristeći ga, developeri mogu staviti meta tagove na web stranice koje usmjeravaju na određene aplikacije. Što se događa ako nemate instaliranu aplikaciju na koju poveznica vodi? Link će pokušati otvoriti aplikaciju u dućanu ili stranicu web preglednika sa sadržajem koji vas zanima, ako je dostupna.
Rješavanje tog problema važno je mnogima, ponajprije oglašivačima na mobilnim uređajima i onima koji namjeravaju zaraditi prodajom i prikazivanjem tih oglasa. Dosadašnji pokušaji pronalaska rješenja nisu bili uspješni zbog nepostojanja jedinstvenog standarda kojeg bi se pridržavali svi (ili bar većina) proizvođača aplikacija.
Osim što je open source, Facebookovo rješenje koristi postojeće uvjete linkanja svake od tri navedene platforme i omogućuje developerima korištenje indeksa aplikacija kojeg održava Facebook ili nekog drugog. U toj tvrtci kažu kako može raditi usporedno s drugim sličnim rješenjima.
Hoće li postati standard? Vidjet ćemo. Koristit će ga za vlastite aplikacije (što nije mala stvar), a uspjeli su nagovoriti više od 25 većih igrača, među kojima su Spotify, Pinterest, Goodreads, Hulu, Dropbox, Venmo i Flixster, piše Mashable