Proizvodnja hlača dizajniranih za lako nošenje smartfona mogla bi biti prebačena kod nas, a u planu su i mobilna aplikacija, model namijenjen ženama, moguće i niz novih proizvoda
Tvrtku WTFJeans je krajem 2009. godine pokrenuo Predrag Pušelja. Tijekom noćne vožnje od Strasbourga do Zagreba na pamet mu je palo kako bi bilo dobro napraviti hlače u čiji džep bi bilo lako staviti smartfon u sjedećem položaju i izvaditi ga.
Potom se otišlo korak dalje pa je unutrašnjost džepova obložena mikrofibrom, kako bi se sačuvalo zaslone osjetljive na dodir od grebanja, ali i pomoglo u čišćenju pri vađenju uređaja iz džepa.
Isprva više zezancija, WTFJeans se uz pomoć Twittera i Facebooka, kao i velikih medija (Mashable, Tech Crunch, Time, Engadget...), pretvorio u ozbiljan posao.
'Nakon tri godine naučio sam puno', napisao je Pušelja na blogu WTFJeansa. 'Posebno sam ponosan na to što je WTFJeans uspio postati Worldwide Trending Topic na Twitteru i što su ga mediji prepoznali.'
Kako je većina kupaca u SAD-u, dosad su nailazili na brojne logističke probleme. Najveće prepreke bili su devizni srbijanski zakoni, kao i zakoni o carinama, inače liberalniji od hrvatskih. Također, jedan od najvećih problema bila je logistika. Kupci WTFJeansa žive uglavnom u SAD-u, a svaka dostave iz Europe traje oko 20 dana. A američki kupci su navikli da im pošiljka stigne za 48 sati.
Kako nisu uspjeli naći investitora, našli su se pred izborom: ili prodati tvrtku ili je zatvoriti.
'Srećom, Hrvoje Bujas i njegovi partneri iz tvrtke Pravi klik dali su mi ponudu koju nisam htio odbiti.
Imaju već uspješne projekte (Crno jaje, GoHome). Vjerujem da mogu podići WTFJeans na višu razinu i pretvoriti ga u poštovanja vrijedan posao na globalnoj razini', napisao je Pušelja, otkrivajući da neće ostati u vlasničkoj strukturi. Pregovori su trajali mjesec dana.
No u Pravom kliku planiraju ostati u kontaktu s pokretačem brenda i vidjeti što će biti u budućnosti, rekao je za Tportal Hrvoje Bujas, suvlasnik tvrtke Pravi klik.
'Prvi korak je finiširanje pregovora s nekoliko hrvatskih potencijalnih partnera u izradi samog jeansa, što bi trebalo biti obavljeno do kraja rujna. Naime cilj nam je preseliti proizvodnju u Hrvatsku.
Također ćemo raditi na novom modelu V3 te modelu za geekete. Planiramo i razvoj mobilne aplikacije te, po izlasku novog modela, jaku kampanju online, a ciljamo na tržišta EU-a i SAD-a, kaže Bujas koji će s partnerima voditi tvrtku prvo vrijeme, dok ne pronađu menadžera.
Pregovori s potencijalnim kandidatima su već počeli. No ako mislite da ste osoba za taj posao, javite im se.
Uspiju li dovoljno povećati prodaju (Bujas nije želio govoriti o konkretnim brojkama), u planu je proširenje ponude na nove proizvode, poput kapa, majica i torbi.