Porasla je potražnja za zimskim gumama u odnosu na prošlu godinu, što se može vidjeti i po statistikama, ali i pogledom na vulkanizerske radionice
Ove godine vozači u Hrvatskoj odlučili su kupiti zimske gume, u to više nema sumnje. Osim po gužvama po vulkanizerskim radionicama koje je moguće vidjeti ovih dana i po neslužbenoj izjavi zastupnika za jednu marku guma koji je za tportal samo kratko rekao ‘Guma nema, kupuju se kao lude’, potvrda je sad stigla i iz digitalnog svijeta. Naime, ekipa web odredišta Jeftinije.hr objavila je analizu ponašanja potrošača u kategoriji zimskih guma.
Podaci nude uvid u popularnost pojedinih marki među potrošačima u RH, najveće prosječne promjene cijena u odnosu na prošlu godinu te druge značajne informacije o interesima potencijalnih kupaca zimskih guma. U najpretraživanijoj kategoriji guma po dimenziji, R15, odnosno kolokvijalno rečeno 15 cola, udio tri top brenda se u odnosu na prošlu godinu povećao za 10 posto.
Sava, Goodyear i Continental zajedno zauzimaju 80 posto svih R15 upita: punih 47 posto pripada Savi, slijedi Goodyear s 22 posto te Continetal s 10 posto. Među gumama iznad 700 kn najpopularnije su (po abecedi) Continental, Goodyear, Michelin i Sava, a među gumama ispod 350 kn Goodride, Hankook, Minerva i Sava.
Iz Jeftinije.hr navode kako se, u odnosu na prošlu godinu, primjećuje značajan porast potražnje za svim brandovima na portalu, a tri najpopularnija su: Sava, Goodyear (s 33 posto rasta popularnosti u odnosu na prošlu godinu) i Continental. Iako je Sava još uvijek najpopularniji brand u kategoriji guma, Minerva je zabilježila najveći rast u odnosu na rast ostalih brandova u kategoriji s 56 posto.