Budimo povezani

Hrvatski Telekom nastavlja pružati usluge i stalnu podršku korisnicima na svojim digitalnim kanalima i putem telefona

19.03.2020 u 13:34

Bionic
Reading

Korisnici odgovore na sve svoje upite mogu zatražiti putem chata, Facebooka i telefonske korisničke podrške dostupne na 0800 9000

Primjenjujući trenutačno propisane mjere Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske, od danas 19. ožujka 2020. u Hrvatskom Telekomu nastavljaju pružati sve svoje proizvode, usluge i neprestanu podršku korisnicima na svojim digitalnim kanalima te putem telefonske korisničke podrške.

Tako na sve upite, 24 sata dnevno i 7 dana u tjednu, korisnici mogu zatražiti odgovor putem chata, Facebooka i telefonske korisničke podrške dostupne na 0800 9000.

Također, korisnicima su dostupne i brojne digitalne usluge na Moj Telekom aplikaciji putem koje je moguće aktivirati opcije, nadoplaćivati bonove, pratiti potrošnju i aktivirati e-račun koji svakako preporučamo.

Račune je moguće platiti internet bankarstvom, putem Moj Telekom aplikacije i aplikacije Telekom Bankarstvo te i dalje u najbližoj poslovnici Hrvatske pošte, banci, supermarketu ili benzinskoj crpki.

Sve pogodnosti i savjete koje u ovom razdoblju Hrvatski telekom neprestano daje korisnicima, moguće je pronaći na https://www.hrvatskitelekom.hr/budimo-povezani.