Treću godinu zaredom, otkako su dostupni novi uvjeti za partnere, jedinstven portfelj usluga za digitalni marketing i internetsko oglašavanje Hrvatskog Telekoma (HT) dobio je prestižno priznanje Googlea - proglašen je Premier Partnerom nakon što je HT-ov Google Ads tim i u 2024. među top tri posto digitalnih agencija
Suvremeno oglašavanje prešlo je dug put od tradicionalnih medija, poput oglasa u novinama, na radiju i televiziji, do ere digitalnog marketinga koja dominira današnjim oglašivačkim svijetom. U središtu ove digitalne revolucije nalazi se performance marketing, strategija oglašavanja koja se oslanja na konkretne rezultate, te Google Ads, ključna platforma koja omogućava brendovima da dosegnu svoje ciljne publike u pravom trenutku.
Program Google Partners osmišljen je za agencije za oglašavanje i sve koje upravljaju Google Ads računima u ime drugih robnih marki ili tvrtki. Njegova je svrha osnažiti tvrtke pružajući im inovativne alate, resurse i podršku kako bi svojim klijentima osigurali uspjeh i rast na mreži.
Hrvatski Telekom uživa status partnera još od 2012. godine i prvi je Google Premier Partner u Hrvatskoj, a tim stručnjaka HT-a pruža objedinjene usluge specijalizirane za performance marketing (Google i Meta oglašavanje te programmatic), display i content oglašavanje na tportalu, a za optimalne rezultate tu je i snažan portfelj vlastitih digitalnih proizvoda (OMNI i MAXsport).
'Čestitamo našem Premier Partneru što je među prvih tri posto Google Partnera u Hrvatskoj. Ta se tvrtka ističe po svojoj predanosti razvoju stručnosti za proizvode, gradnji novih odnosa s klijentima i pomaganju svojim trenutnim klijentima da rastu. Radujemo se što ćemo ih podržati jer pomažu svojim klijentima da uspiju na internetu', poručio je prošlih godina Davang Shah, viši direktor u Google Ads marketingu.
U današnjem digitalnom dobu, oglašavanje je doživjelo revolucionarne promjene, a sinergija performance marketinga i Google Ads-a, nudi poduzećima priliku da svoje marketinške kampanje učine učinkovitijima, ciljanijima i mjerljivijima nego ikad prije. U svijetu gdje je konkurencija sve veća, ova dva alata pružaju ključnu prednost, omogućujući poduzećima da se istaknu i ostvare svoje poslovne ciljeve s neviđenom preciznošću. U konačnici, uspjeh u digitalnom oglašavanju više nije samo u količini izloženosti, već o kvaliteti interakcija i ostvarivanju stvarnih, mjerljivih rezultata.
Ako i vi želite da naš tim upravlja i vašim kampanja obratite nam se na oglasavanje@tportal.hr