Hrvatski Telekom je uspješno završio projekt implementacije alata Compuware-Dynatrace za cjelokupan nadzor servisa i aplikacija u svojim podatkovnim centrima u Zagrebu i Varaždinu, koristeći partnerska rješenja
Alat omogućuje proaktivni nadzor i rješavanje problema prije poziva korisnika, uz potpuno automatiziranu prevenciju, čime HT značajno poboljšava kvalitetu svojih ICT usluga u oblaku.
Implementacija projekta rezultirala je kompletnim end2end nadzorom HT-ove Cloud platforme i povezanih servisa iz korisničke perspektive, infrastrukture, mrežnih elemenata, provisioning procesa i pregledom SLA parametara.
'Svjesni smo da za konkurentnost i uspješnost na tržištu prvo moramo identificirati i priznati svoje nedostatke da bismo ih uspješno riješili. Prepoznali smo da imamo puno prostora za napredak u području korisničkog iskustva, a provedbom ovog projekta značajno smo ga unaprijedili, uspostavili profesionalniji odnos prema partnerima, ali i znatno smanjili operativni obim posla u područjima održavanja', pojasnio je Ratko Piškorić, voditelj Odsjeka za upravljanje uslugama.
Compuware-Dynatrace alat, prema istraživanje Gartnera, već petu godinu uzastopno uvršten među najbolje alate u segmentu APM (Application performance management).
Nakon uspješne globalne akvizicije tvrtke Dynatrac, Compuware je omogućio uvid u aplikaciju do najdublje razine, uključujući pristup greškama u samom dizajnu.
HT-ov IT sektor taj alat koristi nekoliko godina, a proširenje na ICT okolinu omogućit će pregled još većeg dijela HT-ove infrastrukture i servisa.
Provedba projekta nadzora platforme i servisa bit će temelj i za novu ICT uslugu End2End SLA, koju će HT nuditi u 2016. godini.