KANTAR IZVJEŠĆE

Huawei postao drugi najveći Android brand u Europi

05.11.2015 u 16:02

Bionic
Reading

Kantar WorldPanel ComTech otkriva kako se i u trećem kvartalu nastavio neobičan trend - Android platforma polako gubi udio na pet vodećih europskih tržišta, dok u SAD-u uzima sve više. Istovremeno, dok brandovi Sony, HTC i Motorola gube na značaju kod korisnika, Huawei je sa šestog mjesta lani sada skočio na drugo mjesto po popularnosti u Europi

'Sa širokom ponudom proizvoda, Huawei je posebno uznapredovao u Španjolskoj i Italiji', navodi Carolina Milanesi, šefica istraživanja u ComTechu. Zanimljivo je i to da je iOS ostvario rekordni udio u Velikoj Britaniji, a u Android segmentu su jedini brandovi sa zabilježenim rastom bili Samsung i LG. Android je u svega godinu dana tu pao za sedam postotnih bodova, dok je iOS narastao za osam. Ipak, Googleova platforma još uvijek ima 51,4 posto udjela na tom tržištu.

Druga tržišta su, izuzme li se Australiju, također potpuno u domeni Androida sa 70 do 90 posto udjela. Windows Phone je ostvario blagi rast u vodećih pet EU tržišta, no u globalu još uvijek tapka u mjestu. Ostale platforme diljem svijeta grabe manje od jedan posto udjela u prodaji...


Za posljednji kvartal godine oči analitičara su uprte u Apple i njihove nove uređaje u SAD-u i Kini. Ovo je jedina platforma koja iz godine u godinu bilježi rast, naravno, posebno zahvaljujući nevjerojatnim prodajnim rezultatima iPhonea.