Instagram je službeno objavio uvođenje reklama u dugotrajnije IGTV videe, omogućivši tvorcima da ih monetiziraju te na taj način dodatno zarade
Instagram će uskoro influencerima pružiti nov način zarade uvođenjem video reklama, prenosi Business Insider.
Instagram je u srijedu najavio da će IGTV uskoro dobiti reklame. IGTV je, podsjetimo, značajka kroz koju tvorci sadržaja mogu proizvesti dugotrajne videe unutar same aplikacije. Platforma će utemeljiti model za podjelu nadoknada sličnu onoj koju koristi YouTube. Ona će tvorcima sadržaja dio zarade od reklama: kao i u slučaju YouTubea, 55 posto iznosa ide tvorcima. Osim što testira reklame u IGTV videima, Instagram dodaje i mogućnost korištenja takozvanih poklon-bedževa, nekoj vrsti novčane napojnice tijekom prijenosa uživo - vrlo sličnoj onoj na Twitchu.
Uvođenje načina na koji influencer može zarađivati izravno iz Instagrama je Facebookov pokušaj poticanja korisnika da ostanu na platformi, umjesto da zbrišu na YouTube, Twitch ili sve popularniji TikTok.
Premda Instagram Live bilježi impresivni porast od 70 posto u odnosu na eru prije pandemije koronavirusa, IGTV-u i dalje ne raste popularnost. S obzirom da je IGTV pokrenut još 2018. kao vertikalna video platforma, on nije postigao uspjeh kojem se Instagram nadao. U prvih 18 mjeseci rada aplikaciju za IGTV je skinulo 1 posto korisnika Instagrama. Kompanija je također nakon strahovito malog interesa maknula i narančasti gumb za IGTV portal.
IGTV je, uzmemo li sve u obzir, jedna od manje popularnih platformi za influencere koji se sve više okreću prema TikToku. Uvođenje plaćenih reklama moglo bi cijelu stvar barem malo promijeniti. Plaćanje videa i plaćanje reklama na snagu će stupiti tijekom prvog tjedna u lipnju i to prije svega na teritoriju SAD-a. Instagram nije naveo točno vrijeme uvođenja značajki, no blog nalaže da se radi o standardnom 'postupnom aktiviranju'.